De gegevens van alle bij BALK aangesloten koren en zanggroepen zijn in onze administratie ingevoerd. Via onze website www.balknet.nl ‘inloggen’ is het mogelijk de eigen gegevens in te zien en te wijzigen.
Hoe werkt het?
· Op de homepage www.balknet.nl vind je de tab ‘inloggen’.
· Je drukt op ‘wachtwoord opvragen’; deze ontvang je per e-mail.
· Met het e-mailadres, dat bij de BALK administratie bekend is en het ontvangen wachtwoord, kan elk BALK lid inloggen via de website.
· Vervolgens kan het wachtwoord naar eigen wens worden aangepast.
Zodra je bent ingelogd kan je alle gegevens inzien en eventueel wijzigen.
Facturen worden automatisch naar de penningmeester gemaild, maar alleen wanneer zijn/haar gegevens zijn ingevoerd onder de tab ‘penningmeester’.
Als er een nieuwe secretaris wordt aangesteld bij een koor, dan kan het nieuwe e-mailadres worden doorgegeven aan het BALK Bureau via administratie@balknet.nl. Het nieuwe mailadres zal dan worden aangepast in het administratiesysteem. De nieuwe contactpersoon kan dan met het eigen mailadres de bovengenoemde procedure volgen en een nieuw, eigen wachtwoord opvragen voor toegang tot de ledenpagina.
Voor vragen of onduidelijkheden kan altijd contact opgenomen worden met het BALK bureau administratie@balknet.nl.